4 listopada 2013

Kurs na studnię

Dziś robiłam studnie z patyczków od lodów.
Oto przepis na fajny prezent:
Potrzebne są:
-tektura zwykła,
-patyczki do lodów, dużo,
-plastikowe wiaderko
-kubeczek po jogurcie,
-20 cm łańcuszka
-klej na gorąco
-kawa inka do malowania, biała farba
-4 rurki z papierowej wikliny
-dekoracje.
Zaczynamy od przycięcia plastikowego pudełka na wysokość 3 cm mniejszą niż dł patyczków, odwracamy pudełko i na tekturze odrysowujemy koło- bedzie to wierzch studni.
Zaczynamy oklejać pudełko patyczkami- ja użyłam dużych szpatułek laryngologicznych:D
odcięłam 4 cm- te kawałki wykorzystam do wiaderek.
Oklejam klejem na gorąco.
Po oklejeniu w środku przyklejam poziomo dwa kawałki patyczka- to zapobiegnie wpadnięciu pokrywy do środka
Przyklejam patyczek poziomo na wierzch pokrywy.
Oklejam kubeczki odciętymi kawałkami, będą to wiaderka do studzienek.
Robię daszek- na złożony prostokąt przyklejam patyczki- blokuję po bokach tez patyczkami.
Mocuję daszek doklejając w środku studni po dwie rurki po bokach. Moje rurki są sztywne, więc nie dawałam drucika, ale dla pewności do rurek można dać po druciku, bedzie stabilniejsze.
Mocuję daszek.
Można malować i tu można pomalować jak się chce. Ja pomalowałam inką, a rurki gazetowe na biało, farbą akrylową
Po wyschnięciu doklejam niemalowane patyczki na poprzeczkę, do której mocuję łańcuszek do wiaderka klejem na gorąco.
Teraz można udekorować jak się chce.
Jesli skorzystasz z mojego kursu wspomnij o tym u siebie i koniecznie się pochwal.
Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. Rewelacyjny pomysł a studnia nawet bez dekoracji wygląda rewelacyjnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł ja dodałam jeszcze jak wiadereczko nabiera wodę

    OdpowiedzUsuń

Bukiet

Powstał dziś taki oto bukiecik. Tulipanki, oraz róże, wykonane wg wideo kursu przygotowanego przez Linę Shvets oto efekt. ...