4 listopada 2013

Kurs na studnię

Dziś robiłam studnie z patyczków od lodów.
Oto przepis na fajny prezent:
Potrzebne są:
-tektura zwykła,
-patyczki do lodów, dużo,
-plastikowe wiaderko
-kubeczek po jogurcie,
-20 cm łańcuszka
-klej na gorąco
-kawa inka do malowania, biała farba
-4 rurki z papierowej wikliny
-dekoracje.
Zaczynamy od przycięcia plastikowego pudełka na wysokość 3 cm mniejszą niż dł patyczków, odwracamy pudełko i na tekturze odrysowujemy koło- bedzie to wierzch studni.
Zaczynamy oklejać pudełko patyczkami- ja użyłam dużych szpatułek laryngologicznych:D
odcięłam 4 cm- te kawałki wykorzystam do wiaderek.
Oklejam klejem na gorąco.
Po oklejeniu w środku przyklejam poziomo dwa kawałki patyczka- to zapobiegnie wpadnięciu pokrywy do środka
Przyklejam patyczek poziomo na wierzch pokrywy.
Oklejam kubeczki odciętymi kawałkami, będą to wiaderka do studzienek.
Robię daszek- na złożony prostokąt przyklejam patyczki- blokuję po bokach tez patyczkami.
Mocuję daszek doklejając w środku studni po dwie rurki po bokach. Moje rurki są sztywne, więc nie dawałam drucika, ale dla pewności do rurek można dać po druciku, bedzie stabilniejsze.
Mocuję daszek.
Można malować i tu można pomalować jak się chce. Ja pomalowałam inką, a rurki gazetowe na biało, farbą akrylową
Po wyschnięciu doklejam niemalowane patyczki na poprzeczkę, do której mocuję łańcuszek do wiaderka klejem na gorąco.
Teraz można udekorować jak się chce.
Jesli skorzystasz z mojego kursu wspomnij o tym u siebie i koniecznie się pochwal.
Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. Rewelacyjny pomysł a studnia nawet bez dekoracji wygląda rewelacyjnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł ja dodałam jeszcze jak wiadereczko nabiera wodę

    OdpowiedzUsuń

Wkładki do wózków

Wkładki i akcesoria do wózków ;)