21 grudnia 2014

Latarnia

Witam niedzielnie.
Od jakiegoś czasu chodziło za mną zrobienie takiej latarni, jakich pełno wszędzie, tylko nie sztuka kupić coś co jest oklepane, moja latarnia miała być inna, oryginalna.
Miałam tekturę modelarską 2mm, pomyślałam, pomierzyła, pokombinowałam i wyszło takie cudo:)
Latarnia ma 51 cm wysokości, nie otwiera się żadna scianka, jak w przypadku tych sklepowych latarni, u mnie zdejmuje się cała "góra" dzięki czemu można swobodnie włożyć świeczkę albo podgrzewacz do środka.
Zamiast szybek użyłam papieru ryżowego używanego do decoupage, który podkleiłam od środka.
Całość pomalowałam na czarno, pocieniowałam białą farbą, a na dole zrobiłam wzorek z szablonu pastą akrylową.
Dla zainteresowanych podam wymiary poszczególnych elementów.




2 komentarze:

  1. Jolu jesteś niesamowita, latarnia piękna i bardzo oryginalna - gratuluje pomysłu
    Życzę zdrowych i spokojnych świat oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny, i taki inny :) uwielbiam lampiony i świeczniki :)

    OdpowiedzUsuń

Wkładki do wózków

Wkładki i akcesoria do wózków ;)