14 czerwca 2015

W skandynawskim stylu

Na życzenie klientki uszyłam skrzata i królika w stylu skandynawskim, a żeby nie było im smutno, a ja nie umiem szyć pojedynczych egzemplarzy, to jest ich po dwóch:)
Nowością u mnie jest ich rozmiar, bo miały mieć aż 100 c, no i prawie takie wyszły, ale wiadomo, wykrój wykrojem, a materiał pracuje i wyszło kilka cm mniej, ale i tak ich rozmiary są imponujące, moje dzieci już zamówiły po jednym:)
Fajne jest to, że można im wiązać ręce i nogi, bo są długie i cienkie:)
Uwaga duużo zdjęć, nie mogłam sobie odmówić:)

4 komentarze:

  1. Super, a zające w szczególności

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą czekały na moją dzidzię do października :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię za wywracanie i napychanie , dla mnie to horror , urocze szyjątka , Pomyślności i marzeń do spełniania w tym wyjątkowym Dniu Jolu , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Wkładki do wózków

Wkładki i akcesoria do wózków ;)